7چشمه

یا علی مددی!

7چشمه

یا علی مددی!

۲۹ امین سالگرد



هر دو محمود ارجمندی....اما این کجا و آن کجا!


ممنون از صادق چناری عزیز ،بابت این عکس






پی نوشت: تنم میلرزه به این قبر نگاه می کنم!!!!
نظرات 10 + ارسال نظر
منادا یکشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:31 ب.ظ http://mimmonada.blogfa.com

آقا داداش نظر سژید خالی نیست
منظور اینه که انقدر باهال نوشتی که من حرفی برای گفتن ندارم

اوکی!

چشم بصیر ت میخواست ببینه که ...ما نداشتیم

قلبتون سپید باشه..

یا علی مددی

نور نورانی یکشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:21 ب.ظ http://asemoone7.blogsky.com

بسم الله الرحمن الرحیم.

اللهم اهل الکبریاء و العظمه و اهل الجود و الجبروت و اهل العفو و الرحمه و اهل التقوی و المغفره
اسئلک ..................... ان تصلی علی محمد و آل محمد و ان تدخلنی فی کل خیر ادخلت فیه محمد و آل محمد
و ان تخرجنی من کل سو ء اخرجت منه محمد و آل محمد
صلواتک علیه و علیهم................

برحمتک یا ارحم الرحمین

برگرفته شده از کتاب مفاتیح الجنان حاج شیخ عباس قمی (رضوان الله تعالی علیه)

آقای قلی اجاقلو یکشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:25 ب.ظ

درود
آ ما خیلی مخلصیم
غلامم
بی زحمت گاهی به این وب های حضرات از ما بهترون هم تشریف بیارین و نظری بدین
از بس نشستن دور خودشون یه چیزهایی به هم بافتن باورشون شده یه خبریه
همی حضرات اصلاح طلب رو عرض می کنم
بدرود

???
علیکم درود!...

نور نورانی یکشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:35 ب.ظ http://asemoone7.blogsky.com

به نام خدا.
سلام دوست عزیز.
توی آدرس زیر یه متن نوشتم.
دوست دارم به این آدرس سر بزنی و اون رو بخونی.

http://asemoone7.blogsky.com/?PostID=6

یاعلی.
موفق باشی.

رها دوشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 04:30 ق.ظ http://radiocity.blogfa.com/

خیلی عجیبه‌ها! که هم اسم و هم فامیل‌تون یکیه. حق داری وقتی نگاه می‌کنی تن‌ات بلرزه...

...من مدتها بود دنبال این شهید بودم...

[ بدون نام ] چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:07 ق.ظ

به خاطر تورق دفترم ممنون بازم سر بزن بهم
موفقو پایدار باشید
دفتر عشـــــــــــــق نویس دفتر عشق منه

هر چی که تو دلمه داره فریــــــــــــاد میزنه

دفتر عشـــــــق نویس دفتر خاطره هاست

پایتخت کشــــــــور واژه های بی صداست

دفتر عشــــــــــق نویس وعده گاه تو و من

یه جای خوب و قشنگ واسه دیونه شدن

((سمیر))

آدم عجیب چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:43 ق.ظ

کارت به جایی رسیده که از سفره ی دیگران نان میخوری . از اسم دیگران برای شهرت اسفاده میکنی . ؟

تو و امثالت را میفرستیم به درک . اسم شهید هم روی خودت نگذار بدبخت . آنها که شهید شدند هیچ وقت روی اینترنت با رادیو زمانه ارتباط نداشتند . با دخترهایی با اسم رها و غیره قرار ملاقات نمیگذاشتند .
فکر میکنی نمیدانم از دهکوره ات بلند شده ای آمده ای تهران ملاقات ؟ دسته گلت یادت رفت از خود خیابان شریعتی خریدی .

یک آیته بخر نگاه کن ببین خودت را میشناسی ؟ بچه حزب اللهی بدبخت .

سلام
اتفاقا" خیلی دوست داشتم الان تهران باشم چون به شدت نیاز به
کتاب خریدن دارم....
منتهی الان نه پول دارم نه پول!!!فردام قراره بریم کوه...احتمالا" مانشت!

مانشت که تو تهران نیست دیگه!

جدا" خوب خیال پردازی می کنید!!!

و در اخر...من خودمم نوشتم هر دو محمودند اما این کجا و آن کجا!

آدم عجیب چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 06:08 ب.ظ

انتظار نداشتم این کار را بکنی و نوشته را جار بزنی . همین پاسخ کافی بود . خوب من هم حق دارم . به خدا اعتقاد ندارم . ولی به شهیدان ایرانی در جنگ عراق اعتقاد دارم و دوستشان دارم و روایت فتح را بر هر فیلم دیگر ترجیح می دهم . البته نه آنهایی که رفتند لبنان و فلسطین که جنگ را تولید کنند یا خودشان را الکی و. از روی خریت بترکانند .
دیگر این کار را نکن . اخلاق که باید سرت بشود . فقط یک خواهش ازت دارم کتاب شیعیگری احمد کسروی را بخوان . از تعصب دست بردار و خود را اینقدر حزباللهی نشان نده چون وجودت و ماهیتت چیز دیگری می گوید .

فکر نمیکنی کار اشتباهی کردی ؟ آنجا همه اش بحث کتاب بود . جنابعالی آمدی و حالا ببیین که همه ی کامنتهای من حذف می شود .

رها چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 06:08 ب.ظ

محمود جان ازت خواهش می‌کنم به این بیمار روانی جواب نده.
نمی‌فهم‌ام این چرا به تو گیر می‌ده. به هر حال من جداً ازت عذرخواهی می‌کنم.

[ بدون نام ] دوشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:01 ق.ظ http://saharnazdikast.blogsky.com

سلام
ای بابا درسته خودتونین.
آدرس عوض میکنین خبر نمی دین.بعد من هی میرم سلوک خیمه می بینم خبری نیست.
رسمشه؟
یا حق

خوب رسمش که نیست.... منتهی گاهی پیش میاد

یا علی مددی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد