7چشمه

یا علی مددی!

7چشمه

یا علی مددی!

آقا پلیس بیداره!

نگذار چراغ چشمک زن باشیم!

که لحظه ای باشیم و باز....

نباشیم!

اینطور گاه ،هستیم و گاه نیستیم

...

عبس می شویم!!!!

 

من دوست دارم چراغ قرمز باشم!

دوست دارم تا روز قیامت گناه را پشت در قلبم معطل کنم.

تا خودش نا امید بشود و راهش را کج کند و از لاین دیگر برگردد به همانجایی که از آن امده!

....

من دوست دارم چراغ زرد باشم....برای دنیا و ما فیها ...همیشه محتاط باشم (نه معتاد)

...

من دوست دارم چراغ سبز باشم.

از همین چراغ سبزهایی که ثانیه شمار ندارند!...

 از اینهایی که میتوانی با خیال آسوده از آنها عبور کنی!

آری...

دوست دارم شما پشت چراغ قرمز معطل نشوی...یابن الحسن!

دوست دارم همیشه برای همه ی خوبان سبز باشم.

معطلشان نکنم!

تا آنها هم از من راضی باشند

لبخند بزنند!....

و لبخند بزنم

 

 

 

یا علی مددی!

-------------------------------

پ.ن:  ربنا افرغ علینا صبرا؛ وتوفنا مسلمین!!

الصبر مفتاح الفرج

 


بعد التحریر:

باباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

 

من رسما جلوی شاگردای امام و مخصوصا حاج همت کم آوردم!!!خودتون اینجا رو بخونید.

 

شهید حاج محمد ابراهیم همت

نظرات 6 + ارسال نظر
Niloufar جمعه 10 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:51 ق.ظ http://www.blueboat.blogsky.com

ziba va jaleb bod dost dashti be manam sar bezan

مسافر یکشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:34 ب.ظ http://www.payepiyade.blogfa.com

سلام
قشنگ بود
فکر تازه ای بود و تابیر جالبی
گمونم اگر یکم توصیفاتش رو بیشتر کنی و به جای یک کلمه مثل گناه یک ترکیب تازه با همین مضمون بگذاری جالب تر بشه
موفق باشی

علیکم سلام

ممنون

ولی این دل نوشته بود.... نخواستم متن ادبی بنویسم.
فقط ایام درس خوندن یه گوشه جزوم نوشته بودم که اینجام
منتشرش کردم

بازم ممنونم بابت راهنماییتون

یا علی مددی!

فاطمه یکشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:55 ب.ظ http://saharnazdikast.blogsky.com

سلام
بابا بزرگواره ژا توی کفششم بکنی با بزرگیش می بخشه!

در ضمن اصلا با حرفتون موافق نیستم.
اگر حق رو واقعا به این راحتی میشد شناخت که خیلی خوب بود.

این ادرستونم هر بار کتمنت میذارین بذارین تا من یه ساعت تو کامنت قبلیا دنبالش نگردم

یا علی

العفو عند کرام الناس مقبول


پس این جمله چیه: غلی مع الحق و الحق مع علی


تمسک به قرآن و علی( که سرامد اهل بیت) حق رو نمایان میکنه!
یادمون نره... اگه دنبال اینا باشیم "لن تضلوا ابدا"


و بعد !
چشم

فاطمه یکشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:54 ب.ظ http://saharnazdikast.blogsky.com

درست.
اما تشخیص و بعد تطبیق مصداق واسه من یکی که واقعا سخته.

بله سخته

و اینطوریه که عقل حکم به ره بری شخصی می کنه که
اشبه ناس به اهل بیت و مرام اهل بیت باشه

که اون هم ولی فقیه ( دوست و سرپرستی که فقیه باشه)

غزال یکشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:22 ب.ظ http://ghazalekhamush.persianblog.ir/

سلام:
در مورد شهید همت نمیدونم چی بگم؟ فقط می دونم که یادش و ماجراهایی که ازش میخونم دلم رو میلرزونه.
موفق باشین.
یا علی.

محمدعلی(ایران اسلام) دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:58 ق.ظ http://www.iranislam.parsiblog.com/

سلام

ممنون از دعوتتون

در مورد چراغ قرمز یاد حکایت بواب القلب افتادم.
شخص نجاری که خدمت شیخ رجبعلی رسید و نصیحتی خواست. شیخ هم فرمود برو یه در بساز برای قلبت و هرکسی رو توش راه نده.

انشاءالله که اینجوری باشیم.

اللَّهُمَّ الرْزُقْنا تُوفیقَ الطّاعَة

یا علی

اربعین و خواص عدد چهل!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد