7چشمه

یا علی مددی!

7چشمه

یا علی مددی!

نامه ای به حضرت مسیح(ع)

جناب عیسی سلام بر شما روزی که متولد شدید و روزی که عروج یافتید و روزی که دوباره بازخواهید گشت!


خوب لابد می پرسید چرا به من نامه نوشته ای؟!و شاید از نام و نشانم بپرسید؟


هدفم از نگارش این نامه نه آشنایی دادن است ونه مدح وستایش!



از همین حوالی می گذشتیم که دوستی تعارف فرمود وما به خدمتتان با پای قلم شرفیاب شدیم،دوستمان دم در گفتند حالا که خدمت عیسی بن مریم(ع) شرفیاب می شوی گله ای هم از پیروانش بکن که اینگونه به ناحق رسول ما را مورد هجمه قرار داده اند!


ولی خوب من که از این حرفها نمی زنم!هرچند که کفرم!از این همه توهین به مقدساتم درآمده!!!! اما من نگویم ،همه که می دانند اینهایی که به رسول ما توهین می کنند همانهایی هستند که یکروز می خواستند شما را بر صلیب کنند!


آن دانمارکی های احمق بگذار اینقدر کاریکاتور بکشند که دستشان خسته شود، و آن یابوی هلندی(ببخشید یابو حرف زشتی است؟!مگر قرآن علما یهود را کمثل الحمار!ننامیده؟)خوب داشتم میگفتم جناب مسیح!


وآن یابوی هلندی بگذار هرچه فیلم دارد پر کند از توهین به اسلام و رسول ما...


و یا بگذاراینقدر تر! توی نت و روم های چت مسلمانها بیایند و بهمان (یعنی مسلمانها)فحش خواهر مادری بدهند!(بقیه اش سانسور شد)



اصلا" کاش شورای امنیت هم دخالت کند


خیلی هم با مزه می شود! شورای امنیت یا چه میدانم ناتو! بیاید به اندازه ی محیط کره ی زمین کتاب آیات شیطانی چاپ کند! و هی بزنند به در و دیوارتا همه محیط کره زمین پر بشه....(البته اگه هیئتی کار کنن!)


بخدا من کیف می کنم!!! خوب حتما" می دانی این شورا حکمهایش چطور است،اگر نمی دانی من می گویم:


توی شورای امنیت رسم شده هرکی حق باشد محکوم و هرکی ظالم باشد تبرئه می شود یا قطعنامه ها بر ضدش وتو می شود!(این را همه ی دنیا فهمیده اند حتی خودشان)یکبار قبل از اینکه وزیر خارجه ی ما دفاعیه اش را بخواند با قطعنامه محکوممان کردند بعد از تصویب قطعنامه به وزیر خارجه گفتند حالا حرفهایت را بزن!



خوب می گویم توی این دنیا که این شورای یک لا قبای استرسی صدرش را گرفته چه ارزشی دارد که مثلا" به ما توهین کنند!


حضرت مسیح جان!خنده ی ماجرا تازه اینجاست! یک فیلیپینی بخاطر توهین های مکرر و سازماندهی شده همینها شستش یا شایدم نودش!باخبر شده بود که پیامبر ما حق است و مسلمان شده بود!!



راستی خودمانیم!دلم بیشتر از دین و پیامبر خودمان برای شما می سوزد! ماها لاقل قرآن را حفظ کردیم ولی اینهایی که میگویند تورا دوست دارند یک بلای سر کتابتان در آوردند که فقط خدا می داند!پائولو کوئیلوی س .ک. س نویس و روانی با مسیحی شدن و کتاب نوشتن در باره ی دینتان و تعلیم رقص!!!و چاپ کپی رایت دارش توی جمهوری اسلامی! به نان و نوایی رسید که حتی وزیر ارشاد ما(مهاجرانی)(بخوانید افساد) دعوتش کرده بود ایران و جایزه بارانش کرد!


یا مسیحی های صهیونیست با انجیل خوانی های جمعیشون یک پولی به هم زدند که بیا و ببین!



ولی باز هم خودمانیم ، از بحث پیامبرمان خارج نشوم.... به اینها بگو تا می توانند به رسول ما تو هین کنند! هرچقدر زورشان می رسد! هرچقدر پولشان می رسد(اصلا" هم تعارف نکنند!)


آدم با این کارشان یادداستان نمرود می افتد که یک تیر و کمان بزرگ درست کرد و با ان بسوی آسمان شلیک کرد(آخر می خواست خدای ابراهیم را بکشد!) .... ولی خودت اخر ماجرایش را که بهتر می دانی!


با یه مگس! فقط یکی ها!


.


.


.بله عرضم را خدمت شما پیامبر صلح و دوستی جمع کنم! به آن گروه تئاتری آلمان ، به سلمان رشدی و به یابوی نماینده ی هلند و به دانمارکی خل وضع به همه شان بفرما تا دینشان می گیرد به رسول ما و دین ما توهین کنند! نه ما ، نه دینمان ،نه رسولمان اصلا" خیالشان نیست!عمرا" تو بگو یه ذره ،آخه چرا ناراحت بشیم؟ ما همه آروم میشیموقتی بعد نماز به یاد می آریم این مبارکه رو:


ان الله وملایکته یصلون علی النبی یا ایها الذین آمنوا صلوا علیه وسلموا تسلیما"




اللهم صل علی محمد و آل محمد!




ایضا" یا علی مددی!



پ.ن: من هم دوستان وبلاگ های : سحر نزدیک است و گمنام دعوت می کنم به همراهی با این موج نامه نویسی به حضرت مسیح سلام الله علیه


نظرات 3 + ارسال نظر
سمیر شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:15 ب.ظ http://www.daftareeshghnevis.blogsky.com/

عشق واقعی را در کنار شمعی دیدم سوخته٬ازمیان نگاه خاکستری پروانه ای٬که فریاد میزد زنده باد عشق با عاشق یا بی آن
یا حق

غریب عشق یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:39 ق.ظ http://sobhan6.blogfa.com

کارسازما به فکرکارماست.سلام غصه نخوریها این بیچاره ها می بینن دستاویزی ندارن وحقانیت اسلام ثابت شده است از ترس این اراجیفو می سازن.

[ بدون نام ] یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:59 ب.ظ http://saharnazdikast.blogsky.com

خوب من بد گرفته بودم.
حالا راجع بهش فکر می کنم ببینم چیزی می تونم بنویسم یا نه.
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد