7چشمه

یا علی مددی!

7چشمه

یا علی مددی!

در این زمانه....



این شعر مرحوم امین پور چقدر می چسبد این لحظات- یادش بخیر علی توی همین وبلاگستان وقتی یکی از اشعار آقای امین پور را نوشتم با چه ذوقی کامنت زد که او را توی نمایشگاه کتاب دیده!و چند روز پیش که آن کامنتش را دوباره می خواندم چه حسرتی .... خدایش رحمت کند جناب قیصر امین پور را...


در این زمانه


در این زمانه هیچ‌کس خودش نیست


کسی برای یک نفس خودش نیست



همین دمی که رفت و بازدم شد


نفس ـ نفس، نفس ـ نفس خودش نیست



همین هوا که عین عشق پاک است


گره که خود با هوس خودش نیست



خدای ما اگر که در خود ماست


کسی که بی‌خداست، پس خودش نیست



دلی که گرد خویش می‌تند تار،


اگرچه قدر یک مگس، خودش نیست



مگس، به هرکجا، به‌جز مگس نیست


ولی عقاب در قفس، خودش نیست



تو ای من، ای عقاب ِ بسته‌بالم


اگرچه بر تو راه ِ پیش و پس نیست



تو دست‌کم کمی شبیه خود باش


در این جهان که هیچ‌کس خودش نیست



تمام درد ِ ما همین خود ِ ماست


تمام شد، همین و بس: خودش نیست







بعدالتحریر:


پاسخی کوتاه به آواز دلفینهای خانم مسیح (بخوانید یهودا) علی نژاد


سلام
توی وبلاگ ملکوت براتون نظر دادم.... همیشه در این توجیهاتی که اینجا نوشته اید باز است!
بخصوص برای شما!


خواهر.... کاش زمان خاتمی هم مربی دلفینها احوال ما را می پرسید! امروز که لای کاغذهای 7 سال پیش خودم می گشتم چشمم به نامه ای باز شد که هیچ وقت مربی قبلی دلفینها را پیدا نکردم که به دستش بدهم!!!!
خدا خیر دهد این مربی نهم را!!! هم توی نماز جمعه ی ایلام آدم میبیندش هم توی مزار شهدا و هم توی خیابان برایت دست تکان میدهد!


و فریاد میزند : هزاران احمدی نژاد نام و نوع فدای تحقق آرمانها!


و تو میبینی که دارد جان کلامت را بیان میکند....از عمق وجود با خنده نفس راحتی میکشی و دوست داری بلند ترین اعلامیه ی دنیا را روی دستت بگیری و در جواب همه ی تیترهای اعتماد ملی جلوی روی رئیس جمهور بنویسی :
اعتماد ملی ما توی ((محمود احمدی نژاد))


نه شیخ ۵۰۰۰۰ تومانی و نه جورابهای خاتمی*


پ.ن: دموکراسی وجورابهای خاتمی مطلبی (توی وبلاگ حذف شدم سلوک)در مورد ادعاهای روزنامه ها درمورد عوام فریبی احمدی نژاد و پوپولیسم و...بود که من سعی کردم ماجرای پخش جوراب و دفتر منقش به نام آقای خاتمی و پخش اون قبل دو خرداد ۷۶توی مناطق محروم رو به یاد بعضی ها بیارم

نظرات 12 + ارسال نظر
سعید یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:45 ب.ظ http://sasalovestorys.blogfa.com

خفه شو .

در سال ۱۳۷۸ در تیرماهی که هیچ کس و همه کس به یادش هست این تو و امثال تو بودین که کتک می زدین و من و امثال مسیح علینژاد کتک می خوردیم.

احمق!

خفه شو. و چاک دهان بی بندت را بکش. روزی تمام امثال تو و زورگویانی که با شعارهای پوپولیستی خون مردم را تا توانستید مکیدید را جزا خواهند داد.

یادت رفته رنگ خون هزاران شهید ۱۸ تیر را یا رن قهوه ای دولت احمدی نژاد جلوی دیدت را گرفته؟؟‌

یادت رفته که خاتمی هر چه بود مادر من برای مسایل روزمره اش گریه نمی کرد آن روزها.

خفه شو.

بیشتر از لیاقتت ارزش قائل شدم برات. پس خفه شو چون اگر دوباره بیام اینجا تو و دلفین هایی مثل تو رو بد جور جواب می دم.

پس

خفه

شو!‌

کوچولو پیاده شو با هم بریم....:-)


به این لبخند نگاه نکن خیلی زر بزنی میفهمی با کی طرفی!!

من حقیقت رو گفتم خیلی بدت میاد من بیام اون دفتر و جورابها رو برات پست کنم! البته اگه دوستاندبستان 12 بهمن رو پیدا کنم!

آقا پسر شما از کجا اومدی؟! هزاران شهید 18 تیر؟؟؟
لابد همون شهیدی که بعدش توی دادگاه بعنوان شاکی حاضر شد!
لابد ما موتور میسوزوندیم!!!
یادمه توی همین بلاگستان بود یکی از آدمهای که لاقل با من همفکر نبود اعتراف کرد که توی خیابون امیر آباد شاهد ضرب و شتم مذهبی ها با میله آهنی و کابل بوده!!!!


پس:
راتو بکش برو خونت بچه!

سعید یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:48 ب.ظ http://sasalovestorys.blogfa.com

ضمنا بعد از این که خفه شدی و به اون عکسی که گذاشتی بیشتر فکر کردی اینو بفهم که عکس آقای قیصر امین پور جاش توی وبلاگ تو و امثال تو نیست.

فکر امین پور با تو متفاوته. یک ذره شخصیت امین پور رو بشناس و به اشعارش دقت کن. ازش به عنوان ابزار استفاده نکن.

از مال اون بالا نرو. از مال مسیح هم بالا نرو..

خفه شو!

این شمایید که با منطق بی ادبانه و گستاخانه و متعصبانتون همه کس رو برای خودتون مصادره می کنید!

قیصر امین پور رو هیچ گاه رها نمی کنم....

صالح یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:49 ب.ظ http://salehrashidi.blogfa.com

سلام. منطق خوبی تو نوشتت بود. موفق باشی.

ممنون

سعید دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:41 ق.ظ http://sasalovestorys.blogfa.com

حالا حالیت می کنم..

میم نقطه دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:06 ق.ظ

آقا سعید !
دهنتو بگیر اونطرف بوی شیرش حالمو بهم زد ، کوچولو!!!!

اون چیزهایی که گفتی توهمه! اگه همون آقا نبود خاتمی یک سال هم حکومت نمی کرد! ما بخاطر آقا سکوت کردیم!!!!

سمیه دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:10 ب.ظ

نه بابا
جدی می گی؟
جون من اینهمه لطف نکن
به خاطر آقا سکوت کردی؟ غلط کردی
آقا آقا آقا آقا مگه این آقا کیه؟ نکنه پیامبره که اینهمه به خاطرش جلزو ولز می کنی؟ و لطف می کنی؟
ببینم جناب تو می دونی نفت در سال ۷۷ بشکه ای چند دلار بود و حالا چنده؟
فک نکنم یادت باشه چون خودت بالاتر لو دادی که اون موقع دبستانی بودی. «البته اگه دوستاندبستان 12 بهمن رو پیدا کنم!»
می بینی خیلی هم زرنگ تشریف نداری!!!!!!!!!!
ادب داشته باش و بدون که با بی احترامی کردن بزرگ نمی شی بدتر کوچیک می شی.

اولا من بابا تون نیستم!ننه !
ثانیا" جواب توهین توهینه! لحن متن من رو به علی نژاد با لحن خودتون مقایسه کنید!

ثانیا" سال 77 من اول راهنمایی بودم .... شما که سنتون خیلی بالاست چرا اینقدر مختون....

ثالثا" اون موقع ارزش دلار چقدر بود؟ الان چقدره؟ قیمت طلا و سایر فلزات تعیین کننده قیمت کالا توی جهان چقدر بود حالا چقدره؟ بنزینی که خاتمی جرات نکرد سهمیه بندیش کنه (نکنه مردم ضدش قیام کنن)و عین آب رون مصرف میشد از جیب ملت الان قیمت جهانیش چنده! و............

البته ننه جون خوش تشریف آوردین ولی این چه ربطی به بحث داشت؟

رابعا" حرف دهنتو بفهم. خیلی دوست داری بفهمی و طالب حقیقتی که آقای خاممنه ای رو بشناسی برو تحقیق کن! از همون ملی گراها و لیبرالها یا نه از نشریات آمریکایی که علت شکست سی سالشون رو مقابل ایران هوش سرشار همین رهبر برای خنثی کردن توطئه هاشون معرفی کردن یا اگه میخوای چهره ی علمیش رو بشناسی همین بس که اگه مسئولیت رهبری رو بهش نمی دادن یکی از دانشمندان بزرگ جهان اسلام می بود همونطور که از آثاری ککه گهگاه چاپ میشه ازشون این امر واضح! البته برای کسانی که یه کم فکر کنن نه همش مشغول توهین باشند!

سعید دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:52 ب.ظ http://sasalovestorys.blogfa.com

منم که از اول همینو گفتم.

نگفتم؟؟‌

گفتم خفه شو. اما تو گوش ندادی..
دیدار به قیامت با تو و امثال تو ... اونجا دیگه نه کسی نظر کسی رو حذف می کنه و نه حرف زدن نیازی به تایید داره..

دیدار به قیامت و در پیشگاه آقا امام حسین..

..........................................................
....................................................
......................................................



جواب ابلهان.

مسیح علی نژاد دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:09 ب.ظ http://www.masihalinejad.blogfa.com

ممنونم از نقدت برادر خوبم. من نه مسیح ام و نه یهودا...اینها که می بینی همه نام است.

علیک سلام

شما فقط معصومه ی علی نژاد هستید.... امید وارم این را از یاد نبرده باشید.

سعید دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:46 ب.ظ http://sasalovestorys.blogfa.com

جایی که نظراتم حذف بشه نظر نمی دم. نترس . بذار بقیه بدونن من چی نوشتم در مورد اون جورابهای که جار می زنی.

شانس اوردی مسیح گفت تمومش کنین. و باز هم ببین چقدر رئوفه که اومده اینو برات گذاشته.. بدبخت. تو نظر منو همچنان حذف کن.

خوبه کوچولو لااقل به حرف این بنده خدا گوش میدی!
ما که هرچی یاسین تو گوشت خوندیم به خرجت نرفت!

محمد دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:05 ب.ظ

با سلام
بهتر است تهمت نزنی(تهمت دروغگویی) و به چیزی که به آن علم نداری نپردازی،‌ که مطمئنا توانایی پاسخ گویی به آن را نخواهی داشت. تا دیروز من و امثال من از احمدی نژاد انتقاد می کردیم، امروز وزیر اقتصادش هم از او انتقاد می کند و می گوید که او بر اساس اطلاعات غلط تصمیم گیری می کند.
دیشب برنامه <چراغ خاموش> وضعیت شهر ایلام نشان می داد، برکات دولت نهم را در آن شهر نیز دیدیم. بنا به انچه آن برنامه نشان داد حداقل ۶ کارخانه بزرگ در زمان این دولت ورشکسته شده بودند،‌البته این تنها چیزی بود که صدا و سیما نشان داد، آنچه نشان نمی دهد بسیار فراتر از این است!
این لینک را هم بخوان بد نیست:
http://www.asriran.com/view.php?id=40665

سلام

1. من تا حالا شش تا کارخونه ی بزرگ توی ایلام ندیدم!

اما یادم نیره زمان دولت اصلاحات که رفتیم شهرک صنعتی در خیلیهاشون بخاطر عدم پرداخت وام پلمپ بود! کارخونه ی ریسندگیش ورشکست بود و....
اینو جهت اطلاع میگم چون هم مسئولای بخش اقتصاد دولت اصلاحات توی استان رو بیشتر میشناسم. اونها می گفتن که توی ایلام خیلی کارهای صنعتی اصلا جواب نمیده! اینو همون زمان خاتمی گفتن!
پس یاد بگیرید لطفا" همه چیز رو گردن یه نفر نندازید اون هم تمام مشکلات بخش خصوصی رو گردن دولت!
دولت مالیات بر درآمد رو تا ده سال از صنعت ایلام بخشید! اینهمه وام به صنایع داد و.... منتهی یکی از همین مسئولین اقتصادی می گفت یه بنده خدایی برای یه دستگاه جوراب بافی که خیلی حجمش کمه خیلی از پولش رو صرف احداث یه سوله ی بزرگ کرده و حالام ورشکست شده! حالا لابد احمدی نژاد مقصره!


بازم عرض می کنم ما اینجا جز کارخانه سیمان و نوشابه سازی و کچ و پتروشیمی شرکت بزرگ نداریم!! اینا همه هم وضعیت خوبی دارن

2. دو هم نداره دیگه....

در مورد این لینک هم: همه جاش رو قبول دارم ولی اینو خیلی خوشم اومد:
ما وارد یک بازی سنگین و نفس گیر شطرنج با وزارت خزانه‌داری آمریکا شده بودیم. آنها یک معاون صهیونیست خود را به نام استوارت لوی مامور متوقف کردن اقتصاد ایران نموده بودند. این فرد شخصا به اکثر کشورهای دنیا سفر می‌کرد و با اشخصی که از نظر تشکیلاتی چند رده پائین‌تر از او بودند ملاقات می‌کرد. اول از طریق تشویق و تطمیع تقاضای همکاری بر علیه ایران می‌کرد و اگر به نتیجه نمی‌رسید با تهدید کار خود را دنبال می‌کرد. به لطف خدا در سال گذشته موفق شدیم روی حریف را کم و او را مات کنیم در حالی که خیلی زودتر باید این کار را می‌‌کردی. آنها تحریم مالی بانکی علیه ما به راه انداختند تا تجارت خارجی مارا متوقف کنند، اما ما نگذاشتیم و مردانه ایستادیم. در این دوره مدیران شایسته‌ای ظهور کردند و زندگی خود را در این راه فدا کردند باید از آنها به عنوان یک قهرمان ملی ستودنی یاد کرد. افرادی مثل آقای درخشنده که نگذاشت بانک سپه این بانک مهم کشور در این فشارها دچار افت شود.

یا علی

فاطمه دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:32 ب.ظ http://saharnazdikast.blogsky.com

سلام
حالم بد شد از این مدل بحث و کل کل.
اصلا جالب نبود و اصلنم در شان شما نبود.
جواب توهین توهین نیست.

هر کسی با نوع حرف زدنش فقط شخصیت خودش رو نشون میده. نه شان مخاطبش رو.

یا علی

میدونم ولی مجبور بودم اونطور حرف بزنم!

توی پست من توهن نبود.....اما اینا اینطور حرف زدن من هم جوابشون رو دادم!

در مورد این جمله(جواب توهین توهین نیست.) هم شما درست می فرمایید

عذر می خوام

یک پست مدرن سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:30 ب.ظ

از خوددددددددددد راضیییییییییییییییییییییییی

؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد