7چشمه

یا علی مددی!

7چشمه

یا علی مددی!

لیلای شیرین!

 

دیروز دوستم گفت:

              کاش لیلی و مجنون زنده بودند! آنها حرف من را می فهمند!

گفتم:

              یعنی عشق اینقدر....(خواستم بگویم سخت است؟)

 

نگذاشت حرفم را تمام کنم

 گفت:

              عشق اینقدر شیرین است! و من فرهادم گویا!؟؟

وگفت :

               اسمش لیلا ست!و..... لیلی چه اسم زیباییست

                           سلام الله علی العشق!

نظرات 8 + ارسال نظر
همشهری شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:19 ب.ظ

بسم رب الحیدر...
سلام.....
اول دلیل امدنم اقا ما هرجا تو این شهر میگردیم خبری از عذای مادر نیست...............
چه کنیم ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بله شما جواب بدید که عضو هیتی هستین که روزگاری فعال ترین هیت شهر بود!!!!!!!!!!!!!!!!
بله بود!!!!!!!!!!!!!!ظاهرا دیگه نیست.............
شما رو به خدا اگه مراسمی هست به مهم بگید ما مردیم تموم شدیم اقا اصلا از دست رفتیم.............
من هنوز پیرهن مشکیمم نپوشیدم به کی بگم به شما نه ...................بیخیال مراسم وضع ما وخیم اعلام میشود.............
در ضمن ای دوستتون که میگین همون عزیزی نیستن که با لباس دامادی(کت وشلوارو پراهن سفید چند روز پیشا یعنی پنج شنبه در باقیات و صالحات رویت شدن)
چه دوره ای شده که دیگه خبرا به مام دیر میرسه....اینارو بیخیال مراسم چی شد؟چی میشه ؟اصلا میشه؟
در ناه مادر سادات(راستی منو شناختی اخوی)

سلام
اولا" این دوست من اون دوستی که شما میگید نیست! چون این تازه عاشق شده! هنوز کسی نمیدونه!(احتمالا" غیر از من)

و...
فاطمیه که هنوز شروع نشده! امشب تازه میلاد حضرت زینب و راستش شنیده ها حاکی از اینه که امسال فاطمیه ی اول احتمالا دو سه شب فقط مراسم باشه!

به جا نیاوردم اخوی! ولی التماس دعا!

فاطمه شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:54 ب.ظ http://saharnazdikast.blogsky.com

سلام
نه این تعصب نیست.
حرف حق رو هر جایی آدم بشنوه باید بپذیره ولو از مشرک.

بازتاب و حالا دیگه تابناک شاید بشه گفت تنها سایتیه که توسط اصولگراها اداره میشه و منتقد هم هست و البته پشتش به جاهای محکم وصله و در نتیجه اخباری رو که رسانه های دیگه نمی خوان جرات نمی کنن یا نمی دونن منعکس میکنه. و طبیعتا این حال خیلیا رو گرفته.

و البته باید منتظر بود به زودی باز فیلتر بشه و بعد هم پلمپ.

درسته . به هیچکدوم از رسانه ها نمیشه کاملا اعتماد کرد ولی میزان اعتمادی که میشه بهشون کرد متفاوته.

یا علی

همین که میگید تابناک اصولگراست برام بسه...ولی من چیزهای دیگه ای فهمیدم!

حسن شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:23 ب.ظ http://hassanz11.blogfa.com/

و چه خوب فرموده است رب العشق :
... و من عشقنی قتلت .

سمیر یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:37 ق.ظ http://www.daftareeshghnevis.blogsky.com/

شعر دیگر ننویسید که اشعار مرا دزدیدند

نه فقط شعر مرا سینه تبدار مرا دزدیدند

همه اندیشه ام این بود که دنیا پاک است

این قدر ساده نباشد که افکار مرا دزدیدند

شعر من وعده دیدار من و لیلا بود

ای رفیقان به خدا وعده دیدار مرا دزدیدند

شعر من جامهء من بود که بی آن لختم

لخت و عریان شده دل جامه و دستار مرا دزدیدند

از سمیر این یک نصیحت بشنوید

شعر دیگر ننویسد که اشعار مرا دزدیدند
.............................................
یاحق

فاطمه یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:52 ق.ظ

سلام
تحریف حرف من در ملا عام!!!
گفتم تابناک توسط اصولگراها اداره میشه( که من عده ایشون رو حداقل میشناسم.) اصولگرا هم دقیقا منظورم خط سیاسی بود نه به معنای واقعی! و این خیلی فرق داره با این که بگم تابناک اصولگراست!!!
حالا چی فهمیدین؟
یا علی

سلام
خوب باشه...همین چیزی که شما میگید...چقدرم من تحرف کردم:
تابناک توسط اصولگراها اداره میشه یا تابناک اصولگراست

ولی من میبینم که شما اغلب اخباری رو که منعکس می کنید از این سایته و این خوب نیست! گاهی برای فهمیدن اصل یه ماجرا چندین منبع مختلف در اختیارتون باشه... من گاهی برای فهمیدن اصل یه موضوع هم اعتماد ملی میخونم هم یالثارات و یه زمانی هم کیهان میخوندم و هم شرق!

هیچ پایگاهی رو نمیشه قابل اعتماد دونست بلکه باید با قدرت تحلیلی که خدا بهمون داده حتی انگیزه ی هر کدوم از سایتها رو از انتشار هر خبر فهمید!

یا علی مددی

رها یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:55 ق.ظ

محمود جان
به دوستانم سفارش کردم. امروز به گمونم روز آخر نمایشگاهه، اگه گیر آوردن برات پیغام می‌ذارم.

خیلی ممنون...لطف می کنید.

تنها یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:30 ب.ظ http://yousuf.blogfa.com

سلام
این دوستتون و شایدهم دوست ما بایستی خودش رو مجنون می نامید نه فرهاد... چون زید دوست ما اسمش لیلیه
...
شما دیگه چرا برای عشق ... گذاشتین.
در ضمن سایت تابناک هم خیلی از خبرهاش مشکل دارند(یعنی با واقعیت یه اپسیلون و شاید هم بی نهایت اختلاف دارند.)
نمونه موثق آن در مورد وقایع ایوان در انتخابات مرحله دوم هستش.
فاطمه خانونم هم گویا بعده بگو مگوی ما سر قضیه عاشقی شما از وبلاگ ما رو بر گردوندند.


سلام
من نوشتم که "لیلای شیرین!!!!"

[ بدون نام ] یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:14 ب.ظ http://saharnazdikast.blogsky.com

حالا این شد یه حرفی!

چه حرفی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد