7چشمه

یا علی مددی!

7چشمه

یا علی مددی!

اذن دخول فاطمیه

 اللَّهُمَّ إِنِّی وَقَفْتُ عَلَى بَابٍ مِنْ أَبْوَابِ بُیُوتِ نَبِیِّکَ صَلَوَاتُکَ عَلَیْهِ وَ آلِهِ وَ قَدْ مَنَعْتَ النَّاسَ أَنْ یَدْخُلُوا إِلا بِإِذْنِهِ فَقُلْتَ یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا لا تَدْخُلُوا بُیُوتَ النَّبِیِّ إِلا أَنْ یُؤْذَنَ لَکُمْ اللَّهُمَّ إِنِّی أَعْتَقِدُ حُرْمَةَ صَاحِبِ هَذَا الْمَشْهَدِ الشَّرِیفِ فِی غَیْبَتِهِ کَمَا أَعْتَقِدُهَا فِی حَضْرَتِهِ وَ أَعْلَمُ أَنَّ رَسُولَکَ وَ خُلَفَاءَکَ عَلَیْهِمُ السَّلامُ أَحْیَاءٌ عِنْدَکَ یُرْزَقُونَ یَرَوْنَ مَقَامِی وَ یَسْمَعُونَ کَلامِی وَ یَرُدُّونَ سَلامِی وَ أَنَّکَ حَجَبْتَ عَنْ سَمْعِی کَلامَهُمْ وَ فَتَحْتَ بَابَ فَهْمِی بِلَذِیذِ مُنَاجَاتِهِمْ وَ{.......} أَ أَدْخُلُ یَا رَسُولَ اللَّهِ أَ أَدْخُلُ یَا حُجَّةَ اللَّهِ أَ أَدْخُلُ یَا مَلائِکَةَ اللَّهِ الْمُقَرَّبِینَ الْمُقِیمِینَ فِی هَذَا الْمَشْهَدِ فَأْذَنْ لِی یَا مَوْلایَ فِی الدُّخُولِ أَفْضَلَ مَا أَذِنْتَ لِأَحَدٍ مِنْ أَوْلِیَائِکَ فَإِنْ لَمْ أَکُنْ أَهْلا لِذَلِکَ فَأَنْتَ أَهْلٌ لِذَلِکَ [لَهُ‏] پس ببوس عتبه مبارکه را و داخل شو و بگو بِسْمِ اللَّهِ وَ بِاللَّهِ وَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ وَ عَلَى مِلَّةِ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ اللَّهُمَّ اغْفِرْ لِی وَ ارْحَمْنِی وَ تُبْ عَلَیَّ إِنَّکَ أَنْتَ التَّوَّابُ الرَّحِیمُ

 

*اگر کسی بخواهد زیارت قبر حضرت فاطمه(س) برود کجا برود؟کنار کدام در بایستد؟کجا اذن دخول بخواند؟ اصلا؛ چرا مردم همه میروند مدینه؟ مگر مدینه کوچه ی بنی هاشمی دارد؟ یا قبر مادر پیدا شده ؟ یا؟..... این مدینه ی خراب شده هیچ ندارد!!! من دلم نمی خواهد هیچ وقت مدینه بروم!

تو هم با کوفه همدستی مدینه

نمک خوردی ولی پستی مدینه!

کسی بر............زهرا نمی زد

اگر دستم...................مدینه

**طاق محراب و گنبد مسجد یادگار قد خم زهراست!

نظرات 8 + ارسال نظر
تنها سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:46 ق.ظ http://yousuf.blogfa.com

سلام
چی بگم که این کارتون یه جوریه...
از این اذن دخول خیلی خاطره ها دارم. بالاخص حرم حضرت امیر (ع)
در ضمن عیال باری اینقدر وقت آدم رو می گیره که دیگه دوستان رو به امان خدا می سپارین؟

ای خدا!!!!

کوثر چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:38 ب.ظ http://ebrahimdaratash.blogfa.com

سلام دوست عزیز...
دستتون درد نکنه از بابت مطلبتون...
دل هر عاشقی رو آتش می زنه.
انشاالله قسمتمون بشه مدینه...
من هم به روزم.
خوشحال می شم سر بزنین.
یا علی

مهدی چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:59 ب.ظ

بسم الله
بروید بیشتر مطالعه کنید. مطمئنا نه کسی به حضرت زهرا(س) اهانت کرده است و نه کسی او را زده است. اگر کسی به همسر توی بینوا سیلی بزند چه می کنی؟ بعد که به این سوال پاسخ دادی بشین کمی فکر کن و بدان که علی شیر خدا از تو بر رفع این جسارت لایق تر بود.
به بهانه دروغین دفاع از حضرت فاطمه(س) دست از توهین به علی(ع) بردارید.

سلام

اولا" به شما ربطی نداره من هر اعتقادی دارم! شما به مرام خودت من هم به مرام خودم!
ولی شما به چند تا سوال من جواب بدید :
1) چه اتفاق خاصی افتاده که یه زن توی 18 سالگی از دنیا رفته؟!
2) اگر اون زمان هیچ اتفاق خاصی نیفتاده پس قبر حضرت زهرا (س)کجاست؟ چرا پیدا نیست؟ شما که میگید کسی بهشون اهانت نکرده!؟ پس چرا خواستن قبرشون مخفی باشه؟؟؟؟
3)شیعه و سنی ماجرای هتک حریم خانه ی علی (ع) و حضرت زهرا را با جزئیات متفاوت تایید کردن! (مثل تارخ طبری سنی!) و این یعنی وقتی چیزی رو شیعه و سنی اتفاق دارن قطعیه!
4)از من بر رفع این جسارت لایق تر بود .... اما علی اگر میخواست خیلی کارها انجام میداد! اما مگر دست همین علی را نبستند! چه کرد! الا سکوت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
5) توی ماجرای سیلی زدن به حضرت زهرا (س) امام علی حضور نداشتند!
6).... تو کجا بزرگ شدی؟
7) حدس میزدم مال ایران نباشی!آی پی ت که مال آمریکاست!
8)....دیگه بستونه! به اندازه ی عمرت با امثال شماها سنی یا شیعه بحث کردم!


خدا منافقین رو لعنت کنه و پیروان ظالمین رو

یکی که اول اسمش صادقه پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:51 ب.ظ http://glassagency.persianblog.ir

محمود جونم سلام
وظیفه ما اینه که جلوی همه دشمنای دین و اسلام و شهدا وایسیم ولی هر کدوم به روش خودش. حتی اگه این دشمنا لباس خودیا رو پوشیده باشن گناهشون بیشتره
نباید گول بخوریم

سوسن جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:24 ب.ظ

من ازمدینه واهل مدینه بیزارم فاطمه س فرمودند/اما نگو /اگرازمدینه بوی ستم و جفا برمی خیزد اما از قدم به قدم خاکش بوی دخت مصطفی برمی خیزد /السلام علیک یافاطمه زهرا / می رویم مدینه ومی خوانیم و فریاد می زنیم یازهرا تا کوچه های مدینه ازغربتمان بگرید واز مادرمان زهرا س احساس خجالت کند

ya zahra(s)madad

یه آدم شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:37 ق.ظ http://maroot3000.blogfa.com

سلام
چه ناراحت شدم از کامنت آقای مهدی...وای وای وای فاجعه است اینجور حرف زدن.خجالت . سیلی خوردن زهرا(س) رو همه ی شیعه ها شنیدن...اون وقت یکی داره انکارش می کنه...باید خندید...خندید...

یه آدم شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:54 ق.ظ http://maroot3000.blogfa.com

این غالب جدید مبارک.هرچند تیره است ولی زیباست.زیبا بنویسید...

یه آدم شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:56 ق.ظ

راستی نشت نشا و همه ی اون کتابهایی رو که گفته بودی رو تو نمایشگاه یافتم ..اما چون دیر رفته بودم از هر کدوم صرفا یک جلد باقی مونده بود که هرچی من التماس کردم این نامردا بهم ندادند...اگه تا آخر تابستون گیر نیاوردمشون میام ازت می گیرم.(می خواستی معرفی شون نکن!)

سلام
اگه تو تا ایلام اومدی من نشت نشا که هیچ گزیده ی عطار رو هم بهت میدم!!!

و راستی یه گوشه هایی از نشت نشا رو میتونی توی اینترنت پیدا کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد