7چشمه

یا علی مددی!

7چشمه

یا علی مددی!

سپاه محمد(ص)

 

سلام حاجی!داشتم عکسهایتان را نگاه می کردم بک هو-یک آن- یک لحظه- دلم برای قدس تنگ شد ...برای نماز خواندن در قدس و برای مرزهای اسلامیمان!و برای پرچم لا اله الا الله!

...

خوب به قولتان عملکردید ها!!! قرار بود برویم قدس!قرار بود ببرینمان قدس و نماز بخوانیم به امامت امام!اما حالا نبرد به خانه رسیده! سکولار ها عین ملخ به جان مزرعه افتاده اند! این سکولارها دین هم ندارند فقط هارت دارند!و فقط احساسات نوستالوژیک دارند!فقط(امروز-شرق-اعتماد-هم میهن-شهروند امروز!و کرباسچی!و مرعشی!....؛)دارند!

...

آی همت!آی حاج احمد! من قدس ازتان می خواهم!!

من میرکاوا ازتان میخواهم و سر حرمله و عمرسعد و اولمرت را!!قرارمان همین بود!نبود؟!

هستیم!تا آخرش! عین زخم خورده!آمریکا قدم کج بگذارد قدمش را خورد می کنیم!می فهمی که دروغ نمی گوییم! بچه محل آیت الله حیدری ایلامی-اولین روحانی که با ام یک و برنو رفت به جنگ متجاوزها-شوخی با کسی ندارد! نبا روز آنلاین-نه رادیو زمانه! و نه بقیه!

فریادهایم را جمع کرده ام...همه ی فریاد هایم را! تا سر شیطان بزرگ خالیشان کنم!و بوسه هایم را هم جمع کرده ام و بوسه های همه ی ملت های مستضعف از آمریکای لاتین تا اندونزی و....تا بر  سر و روی احمدی نژاد نثار کنم!میلگرد ۱۴۰۰ تومان و برنج۳۰۰۰تومان و چای چند هزار تومان شرف دارد به ارزانی و پیشرفت اروپا و آمریکا که از نفت و ناموس!!!!(خاک) ملتهای مستضعف به همه جا رسیده اند!

....

حالا دیگر وقت فریاد است!حاج ابراهیم!حاج احمد! بیدار شوید!زنده های من!سرداران من!بیدار شوید!وقت خواب نیست!!!!مرا نیز بیدار کنید!من همین جا ساکم را گذاشته ام!وسلاحم را! من امده ام که برویم قدس!برویم کربلا!

آهای فرماندهان سپاه محمد(ص).....آهای....!

 


پ.ن:گفت فلانی کربلای یک ما خط شکن بودیم با لشکر فلان...جوابش را ندادم ولی حرفم این بود:حالا هم خط شکن باقی مانده ای! و مانده ایم؟! یا فقط فکر زن و فرزند و.....!!!!

پ.ن:شاهد پی نوشت بالا ازغیب رسید-یکی از همانهایی که خط شکن ماند!(حاج احمد کاظمی)


نظرات 7 + ارسال نظر
علیرضا یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:36 ق.ظ http://deadsky.blogsky.com

حالا وقت بیدار شدن است
و چه بد که بسیاری بیدار نخواهند شد
حتی با نعره!

سرگیجه ها یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:50 ب.ظ http://namak.wordpress.com

سلام
برای آزادی قدس از .... باید گذشت
۱) کربلا
۲) نفس
۳) زن و فرزند و تعلقات دنیایی
۴) همه موارد +
همین!

باید از 1و 2و 3و 4و 5و بی نهایت ها گذشت!!!!
راستی علیکم السلام!
همین!:)))

ضیاالدینی یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:24 ب.ظ http://hassanz11.blogfa.com/

سلام
به حول و قوه الهی همه آماده ایم آماده .
با مطلب جدید به روزم سر بزنبد.
یا حق

حضرت خضر دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:26 ق.ظ http://hazratekhezr.blogfa.com

چند وقت نبودی دلم تنگ شده بود
اما در مورد مطلبت:
از کجا معلوم که اگر حاج همت ها الان زنده بودند،شما با چوب مبارزه با لیبرالیسم و سکولاریسم،آنها را نمینواختید؟

آره! تو راست میگی! خوبه هنوز سخنرانی هاش هست و حرفهاش! کسی که از همون اول با شما لیبرالها جنگید!!!
در ضمن:یاد بگیرید در مورد چیزی که اتفاق نیفتاده و شما هم از هیچکدام از مختصات موضوع خبری ندارید ،نظر ندید!!!!
-----------------------------------------------------------
پیشنهاد میدم این لینک شهید کاظمی رو دانلود کنید!یه قسمتی از جواب توشه!!راه شهدا معلومه!راه شهدا اقتصاد لیبرالی و یا سوسیالیستی و فرهنگ مدرن!!! نیست!

حضرت خضر سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:37 ق.ظ http://hazratekhezr.blogfa.com

لیبرالهای فعلی هم در آن زمان با ادبیات حاج همت سخن میگفتند.

آره!بنی صدر ها!!! و اونهایی که مرگ بر بهشتی می گفتند! و اونهایی که اسمشون از توی لانه جاسوسی بیرون اومد!!!!!!

البته نکته جالب دیگه ای هست! که چریک ها ی دیروز و چپ های دیروز امروز هم لیبرال شدن!!!!!! و این همونیه که امام همون زمان گفتند که اینها چپ امریکایی اند.یعنی هروقت استکبار بخواد نقاب چپی یاچریک یا مسلمون و حزب اللهی یا ... میزنن!! ولی امروز نقابها افتاده!!!!
ناتوی ناتو ها لو رفته!!

غزال سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 06:59 ب.ظ http://www.ghazalekhamush.blogfa.com/

سلام
چرا باورتون نمی اومد که منم از حاج احمد نوشته باشم؟
خبر رو که خوندم...
دلم رفت به خیال بازگشتشان و ...
و فکر کردم که چقدر دلتنگ روزهایی هستم که شنیدیم همه خدایی بودند و ...
برام جالب بود. دلتنگی در نوشته شما هم بود.
یا علی.

... سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:28 ب.ظ

خاک بر سرتون...کی می خواین بفهمین جنایتایی که دارن به اسم اسلام تو این مملکت می کنن رو؟؟؟
مغزتون رو خوردن...فکر کنید...مطالعه کنید بعد حرف بزنید.
حضرت محمد اگه الآن زنده بود همه ی این آشغالا رو از دم منافق و خوارج می دونست.
کی بود اوایل انقلاب بچه های ۱۳ ساله رو به جرم داشتن نمک توی کیفشون اعدام می کرد؟؟؟ یا به دخترا قبل از اعدام تجاوز می کرد تا مثلا طبق اسلام ((زن بمیرن))
از این چیزا چرا نمی نویسی؟؟!
اگه هم از حقایق خبر نداری چرند ننویس.

اگه خبر داشتی ادرس میدادی!نه عین دزد از دیوار و نقاب زده بیای تو!!

خبرت...سندت!!/کو؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد