7چشمه

یا علی مددی!

7چشمه

یا علی مددی!

یک روز نوشت معمولی

با لطف و بزرگواری یکی از دوستان وبلاگی توانستم دوتا از کتابهای رضا امیرخانی را تهیه کنم...این که دوستان گفته اند (کتاب باید هلو باشد!) پر بیراه نیست. کتابهای این نویسنده ی لامصب(لامذهب) و باحال آنقدر شیرین هستند که آدم را از کار و زندگی می اندازد.این دومین کتابش است که یکروزه خواندنش تمام می شود.
صبح با صدای زنگ در بیدار شدم...مادرم آیفن را برداشت وقتی خواست بگذارد انگار حول شده بود!گفت یه لحظه گوشی!....ببخشید یه لحظه... بعد من را صدا زد و گفت میم نقطه پستچی است!باتوکار دارد
...پستچی بود(منتظرش بودم ، اما پنج شنبه)
کتابها را گرفتم و از همان لحظه ی اول شروع به خواندن کردم.....بین خواندنش البته چند کار دیگر هم داشتم که هرکدام را رتق و فتق کردم و یا حواله به بعدا" (از جمله ترجمه ی این چند صفحه ی مزخرف از کتاب فیزیک مدرن که فعلا فقط یک پاراگرافش ترجمه شده)
.
.
. امروز روز خوبیست.... احساس خوبی دارم....شاید خاصیت نوشته های این آقا رضاست! آدم را میبرد آسمان پیش خدا میآورد زمین توی گیرل پارتی(چرا تعجب می کنید ؟ ) می خنداند ،می گریاند و حتی میبرد کنار چاه جمکران!.....هوووووووو...

به حضرت صاحب توسل کن!


شبیه این جمله را این چند روز هی دارند بهم میگویند! توی کتاب هم نوشته بود!


چند شب پیش یک آدم خستگی ناپذیر گفت؛ بگو ارباب من علی (ی با کسره)- اگه..... هیچی بنظرم حرفاش نوشته نشه بهتره پس(سانسور شد)



یا علی مددی


نظرات 8 + ارسال نظر
افشاگر چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 06:16 ب.ظ http://http://www.edareyezedeadyan.blogfa.com/

ادگار هوور موسس FBI الگوی ماموران اداره برخورد با ادیان ایران حتی در همجنس بازی!!!!!منتظر نظرات شما هستم.

یه آدم چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:05 ب.ظ http://maroot3000.blogfa.com/

سلام دوست خوب...
خوشم میاد از طرز فکرای اینجوری.همین جوری باش همیشه.(
نظر کلی ام در رابه با نوشته هات بود.)

یه آدم چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:07 ب.ظ http://maroot3000.blogfa.com/

کاش اسم کتابهای آقای امیر خانی رو ذکر می کردی.
من ازش ۳/۴ تا کتاب خوندم.
فکر می کنم کتابی که گفتی یه نفس خوندی ازبه باشه.
ناصر ارمنی هم محشره.
ولی کتاب ؛ من او؛که رمانشه دیوانه کننده است...حتما بخون.

رها چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:21 ب.ظ

پس کتاب‌ها به دستت رسید؟ :)

رها پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:21 ق.ظ

آهای میم نقطه!
تو انگار زبون آدمیزاد حالی‌ت نمی‌شه. من دلم خواسته واسه داداشم کتاب کادو بدم. حرفی داری؟
بشین سر جات زبون‌درازی هم برام نکن. گفتم دفعه بعد که کتاب خواستی باهات حساب می‌کنم. گردن‌ام هم کلفته. شماره حساب هم نمی‌دم.
بهه!
هرچی بهش چیزی نمی‌گم هی بیشتر اصرار می‌کنه. قدیما برادرا یه حرمتی واسه آبجی بزرگه‌شون قایل بودن.
دیگه هم در این مورد برام کامنت نذار وگرنه هوار می کشم ها!
بهه!

رها پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:10 ق.ظ http://pootinekhaki.parsiblog.com/

هو الشهید ..
سلام ...
منم خوندم سه تا از کتاباشو ..
ارمیا و من او و داستان سیستان ...
کلا دیوونه کنندست ...
می دونستین ارمیا رو ۱۷ سالگی نوشته ؟
خیلی دمش گرمه ... خیلی ...
من او که له می کنه آدمو ...
من عشق و عف ثم مات مات میتتا شهیدا ...
یا علی

سلام
کاملا" موافقم باهاتون
بله خونده بودم یه جایی که توی 17 سالگی شروع به نوشتن ارمیا کردن....


یا علی مددی!

روستائی جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:03 ق.ظ

یا الله ...

چیزی از پستتان دستگیرم نشد ... زیادی شخصی بود ... حالا محض خالی نبودن عریضه ، رضا امیرخانی واقعا خوب نویسنده ای است ...

یا الله ...
:-)))

رها جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:56 ب.ظ

قابل شما رو نداره محمود جان.
:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد