7چشمه

یا علی مددی!

7چشمه

یا علی مددی!

همکلاسی!


ایمان نداشت !این را همه میدانستند ـ هرچند بابایش نام ایمان را گذاشته بود رویش! ، خودش هم همیشه میگفت به هیچ چیز اعتقاد ندارد.بک موبایلش هم عکس یک ... را گذاشته بود،هرچی هم گیر بهش میدادم که زشت است این چیزها ربطی به اعتقاد ندارد...قبول نمی کرد،تا داخل کلاس هم میشد اگر استاد نبود هرچه آهنگ چرت توی موبایلش بود پخش میکرد....دیروز زودتر از بیشتر بچه ها وارد کلاس شدم ،اما قبل از من همین ایمان روی صندلی نشسته بود و کتاب می خواند و خبری از آهنگهای همیشگی اش نبود...رفتم جلو ... کتاب را از دستش قاپیدم...روی جلدش نوشته شده بود :


ایمان


نویسنده: شهید آیت الله دستغیب شیرازی (ره)




نظرات 9 + ارسال نظر
فاطمه دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:42 ق.ظ http://saharnazdikast.blogsky.com

سلام
قشنگ بود.
این کتابای شهید دستغیب حداقل یه هفته ای ادمو آدم می کنه.
تجربه به من نشون داده آدمایی که میگن به هیچ چیزی اعتقاد ندارن همیشه دارن تو دلشون میجنگن و واسه اینکه خودشون رو کمی تخلیه کنن این حرفو میزنن.و این نشون میده اهل فکر کردنن.
واسه همین کافیه یه تلنگر بهشون بخوره.
خدا همه مون رو هدایت کنه.
یا علی

سلام
آمین!

یا علی

حسن دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:06 ب.ظ http://hassanz11.blogfa.com/

دوست ارزشی من سلام
وبلاگ جالبی داری و پاسخ هایت نیز شیرین و منطقی است .
یک سری به من بزن و یک پست جلو تر از پست جدید مرا نیز در باره ؛آواز دولفین ها ؛ بخوان و نظر بده .
اگر مایل به تبادل لینک هستی خبرم کن .
یا حق

چشم
یا علی

حسن دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:59 ب.ظ http://hassanz11.blogfa.com/

من هم شما را لینک کردم .
یا حق

کوثر سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:09 ب.ظ http://ebrahimdaratash/blogfa.com

سلام.
ممنون از اینکه سر زدید.
در اولین فرصت شما رو لینک می کنم.
یا علی

تنها چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:20 ب.ظ http://yousuf.blogfa.com

سلام
خیابون که داری راه می ری دیگه اصلا مورچه های زیر پاتو نمی بینی... بابا یه خورده بیشتر هوای دوستان رو داشته باش.
- چرا رنگ و لعاب وبلاگت اینقدر گرفتس ... دیگه چرا مراد دل که داره حاصل می شه... نور خورشید زمینی هم که به دلت تابیده...
راستی چرا بهتر ببین رو نذاشتی (تنها )

دادا ما اوچیک شمام هستیم ،این از بی سعادتی ماست دیگه.... ببخشید!

رنگ ولعاب وبلاگ هم خوب؟؟ خوب خیلی هم با کلاس شده!
اینم یه جور تنوعه!و نو آوری!
"دیگه چرا مراد دل که داره حاصل می شه." این اخبار نمیدونم از کجا میاد!!؟
خبری که نیست؟ اینا رو کی گفته؟

و در آخر ... چشم مینویسم بهتر ببین:-))))

سمیر چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:40 ب.ظ http://www.daftareeshghnevis.blogsky.com/

سال ها با یادتان میزیستم
آمدم تا کس نگوید نیستم
..................................
یا حق

سمیر جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:53 ق.ظ http://www.daftareeshghnevis.blogsky.com/

ای که برای من٬ آغاز و پایانی......در این دم آخر٬ حالم نمی دانی

ای بی وفا با من٬تنها چرا رفتی......عشقت رها کردی٬از چه به آسانی

من بی تو می میرم٬ای علت بودن......
............................................
یا حق

رها جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:32 ب.ظ

سلام محمود جان
من از سال پیش پشت دست‌ام رو داغ کردم که دیگه قدم به نمایشگاه کتاب نذارم.
اگه کتاب غیرنمایشگاهی لازم داری در خدمت‌ام.

فاطمه شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:58 ق.ظ http://saharnazdikast.blogsky.com

سلام
جواب سوال اولتون اینه که هیچکدوم . ولی من موقعی راجع به یک مسئله حرف میزنم که یا با چشم خودم دیده باشم یا از منبع کاملا موثق شنیده باشم. تا حالا که سعی کردم اینطور باشم. کاری که نداره یه سوال کوچولو که بکنید بهتون میگن که حرفم درسته یا نه.

فبشر عبادی الذین یستمعون القول و یتبعون احسنه.
تعصب پیدا کردن نسبت به هر چیزی امکان تعقل رو از آدم می گیره.
«من که هیچ وقت نه خبر تابناک ، بازتاب و فردا نیوز رو قبول می کنم ولو اینکه راستم بگن»
این صحبت شما فقط تعصبه و لا غیر. این یعنی نسبت به مواضع خودتون اطمینان ندارین. که اگه داشته باشین هرگز از شنیدن حرف مخالف هراس ندارین.

در مورد آدمای غیر معصوم همیشه نگاه غیر مطلق داشته باشین. یعنی احتمال خطا در کاراشون رو بدین. اونوقت دچار مشکل تعصب و بت سازی و قهرمان سازی نمی شین.

التماس دعا
یا علی

سلام
فکر نمی کنید همین اظهار اینکه حرف من تعصبه! خودش تعصب باشه!

آدم وقتی توی عالم رسانه ها وارد میشه میفهمه که نه به بازتاب و تابناک بلکه به هیچ کدوم از رسانه ها نمیشه اعتماد کرد!
در ضمن کار این سایتها ُهمشون!بیان حق و حقیقت نیست بلکه اینه که خودشون رو حق جلوه بدن!
البته در مورد تابناک و بازتاب صحبت یک چیزهای دیگریست که الان وقت بیانش رو ندارم
یا علی مددی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد